×

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju Optičkom studiju Monokl, Maksimirska 115, 10000 Zagreb i to e-mailom na info@monokl.hr (poželjno je prethodno i telefonski obavijestiti o nedostatku ili nesukladnosti na broj telefona 01/230 20 60) uz ispunjenje obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda

Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:

  • roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
  • isporučena roba ne odgovara standardima
  • je došlo do oštećenja prilikom isporuke

Pri primitku robe provjeru ispravnosti narudžbe provodi kupac. Kupac je dužan usporediti primljene artikle s računom te ukoliko nešto nedostaje ili nije sukladno s podacima na računu, online kupac ima pravo u roku od četrnaest kalendarskih dana od dana dostave proizvoda na reklamaciju kupljenog proizvoda ili povrat proizvoda ukoliko prilikom preuzimanja robe uoči nedostatke na proizvodima ili su dostavljeni proizvodi neispravni.

Optički studio Monokl, Maksimirska 115, Zagreb će, na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, online kupcu vratiti sredstva na račun koji je kupac naveo u samom zahtjevu ili zamijeniti proizvod s novim u roku trideset  dana od datuma primitka vraćenog proizvoda na adresu navedenu na obrascu za jednostrani raskid ugovora.  

Online kupac najavljuje povrat kupljenih proizvoda putem e-maila na info@monokl.hr.

Povrat dostavljenih proizvoda vrši se dostavom na adresu o kojoj je online kupac obaviješten na obrascu za jednostrani raskid ugovora.  Proizvodi moraju biti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, originalno zapakirani, ne smiju biti korišteni, te moraju biti kompletni, u stanju kao kod preuzimanja pošiljke. Uz to moraju biti popraćeni originalnim dokumentima o kupnji (račun). Pravo povrata proizvoda se ne odnosi na kontaktne leće koje su se otvarale.

Troškove povrata proizvoda snosi online kupac.

Povrat uplaćenih novčanih sredstava za vraćene proizvode, ukoliko ste se pridržavali svih gore navedenih uputa, izvršiti ćemo doznakom na vaš račun ili odobrenjem kreditne kartice (ovisno o načinu vašeg plaćanja) u roku od 15 dana od primitka uredno vraćenih proizvoda.

Ne možemo, na žalost, prihvatiti jednostrani raskid ugovora o kupnji ukoliko se ne biste pridržavali prethodno navedenih uvjeta. U tom slučaju bi vam vraćene proizvode ponovno dostavili na vaš trošak.

 

 

Zadržavamo pravo odustajanja od prodaje odnosno poništenja dijela ili cijele narudžbe, uz pismenu obavijest kupcu, u slijedećim slučajevima:

– kada bi se naručeni proizvod prestao proizvoditi ili prodavati;

– kada bi došlo do značajnih promjena uvjeta dobave;

U slučaju odustajanja od prodaje nastojat ćemo u dogovoru s kupcem pronaći optimalno rješenje za proizvode koje ne možemo dobaviti, a u slučaju nemogućnosti isporuke dijela ili cijele narudžbe, izvršit će se povrat eventualno uplaćenih sredstava, u skladu sa zakonom.

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.